Wednesday, February 2, 2011

Cetusan Idea (3)

Pada pelajar perlu membaca sebanyak mungkin pelbagai bahan rujukan sama ada yang bercetak atau berbentuk elektronik (softcopy) yang berkaitan dengan EDU3101 khasnya yang terdapat di Pusat Sumber IPG KTB. Di samping itu, para pelajar juga perlu melayari laman-laman web yang telah dicadangkan oleh pensyarah atau yang berkaitan di dalam internet.  Saya berasa amat yakin dan percaya bahawa sesi-sesi tutorial kursus ini akan lebih menarik dan menyeronokkan seandainya banyak maklumat terkini dan penting dapat diperbincangkan dan dikongsi bersama dengan rakan-rakan pelajar.

Peruntukan masa untuk ISL (Independent Student Learning) selama 2 jam seminggu untuk kursus ini amat perlu dimanfaatkan dengan sebaik-baiknya agar semua tugasan tutorial dapat disempurnakan dengan baik. Semua bahan rujukan yang relevan yang diperoleh daripada pelbagai sumber perlu dicetak dan disimpan secara sistematik di dalam Folder EDU3101. Folder tersebut akan disemak oleh pensyarah mulai minggu ke-7.

Saya sebagai Penyelaras EDU3101 untuk semester 1 ini amat berharap agar anda semua bergembira mengikuti kursus ini sehingga akhir semester ini dan memperoleh banyak faedah dan manfaat daripada kursus ini.
Selamat Maju Jaya


No comments:

Post a Comment